شنيده ها حاکي از آن است که نصيرزاده نسبت به حکم اصفهانيان معترض است چرا که وي در زنجان نيز فعاليت مي کند.

همچنين آيين نامه کميته داوران توسط نصيرزاده تدوين شده و به هيئت مديره فرستاده شده است اما فنايي نسبت به آن اعتراض دارد و مي گويد نصيرزاده در آيين نامه دخل و تصرف کرده است.

هوشنگ نصیر زاده سرپرست کميته تدوين و مقررات حقوقي فدراسيون فوتبال در اين باره به خبرنگار ورزشي ما گفت:  فنایی سواد آئین نامه ای ندارد و آئین نامه قبلی را هم خودم نوشتم و برای اصفهانیان فرستادم . حتي از اساس نامه  قبلی هم بی خبر است و درباره فيفا  و مقررات آن هم بي اطلاع است.

وی ادامه داد: فنایی بدون هیچ گونه سواد حقوقی مصاحبه می کند. دليل اظهار نظر وي  تغيير یکی از بندهاي ماده شش آئين نامه کمیته داوران و ماده 60 فدراسیون است که با هم ، هم خوانی نداشت و  آن را تغییر داده ام .

وی تصریح کرد: تعجب من از  این است که  وي  طی عمرش یک خط آئین نامه نخوانده است اما در رسانه ها در مورد آن مصاحبه می کند.

نصیر زاده اذعان داشت: 80 درصد آئین نامه دقیقا مطابق با آئین نامه فیفا است و افراد غیر  مطلعي  مثل فنایی  روی موضوعاتی  ایراد می گیرند که در رابطه با آن هیچ اطلاعی ندارند.

نصیر زاده خاطر نشان کرد: از  افرادی مثل وی می خواهم حرمت خودشان را حفظ کنند و برای موضوعاتی که در آن سواد لازم را ندارند مصاحبه نکنند.


 فنايي : هیچ اظهار نظری در مورد نصیرزاده ندارم


فنایی عضو مستعفي کمیته داوران گفت: دو روز پیش استعفايم را به صورت کتبی به اصفهانيان دادم ولي هیچ اظهار نظری در مورد نصیر زاده نداشتم . اما وي به من تهمت زده است  و مي گويد حرف هايم غیر قانونی است.

وی ادامه داد: نصیر زاده به حریم دیگران بی جهت وارد می شود و  با گفته هاي خود ديگران را متهم مي کند.

فنایی  افزود: نصیر زاده فوتبال را با صحبت هایش مسموم نکند ما آئین نامه را امضا کردیم و به تصویب هیئت رئیسه هم رسیده است وی فقط دخل و تصرف کرده این هم به من مربوط نیست.

وی خاطر نشان کرد: من چگونه در مورد آین نامه اظهار کنم وقتي من کاره ای نیستم و  استعفایم  را به صورت کتبی به  اصفهانیان داده ام./



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : چهار شنبه 8 خرداد 1392برچسب:, | 4 بعد از ظهر | نویسنده : Ho3einAfshari AND JavadKarimi |
  • مطالب جالب
  • موج سوار